13 czerwca 2015

Wonderful life

Siemka! Co u Was słychać?
Nie mam dziś weny na pisanie. Post siedzi gotowy już z jakieś dwa tygodnie, a ja wstawiam go dopiero teraz. Nie mogę się doczekać wakacji. Na cały lipiec jadę nad morze. Tak się cieszę :) Ale nawet w wakacje nie opuści mnie szkoła. Przez sierpień będę robić projekt gimnazjalny z matematyki by mieć go już z głowy. Mam nadzieję, że wyjdzie tak jak oczekuję. A co Wy będziecie robić w wakacje?
Dzisiaj mam 3 sygnatury, 3 koloryzacje, 2 tekstury, paczkę stocków oraz plik PSD. Nie popisałam się zbytnio, ale jestem w miarę zadowolona. Następny post będzie bardziej okazały. Jestem w trakcie przygotowania 3 szablonów i mam nadzieję, że wyjdą naprawdę dobrze. Mam też trochę zaległości z komentowaniem blogów, ale z racji, iż mamy weekend uzupełnię je :3
Zabieram się za to wczas, ale jeżeli moje prace się Wam podobają zachęcam do głosowania na mój blog:
Katalog Graficzny

7 komentarzy:

  1. Druga sygnatura jest cudowna! Koloryzacje też strasznie przypadły mi do gustu, tak więc pobieram je wszystkie :)
    behind blue eyes

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sygnaturki są takie hmm... przygaszone? Tak, chyba o to słowo mi chodzi. Nie przeszkadza mi to, przez to prace są spokojniejsze i można się na nich skupić.
    Pioruny na pierwszej chyba nie do końca są na temat, ale pasują, więc już się zamykam. :) Jeśli chodzi o drugą: kocham tę zieleń! I czerwień też! Super pracka. Na trzeciej kwiatki są strzałem w dziesiątkę w połączeniu z "lampkami" i świetnie wybrałaś kolor. +Całkiem ciekawe teksturki...
    Pozdrawiam! I życzę udanych wakacji, bo nie wiem czy jeszcze przed lipcem będę mieć okazję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na wakacje mam na razie plan w swoje urodziny :D świętowac ćwierć wieku na weselu hehe :D
    Bardzo podoba mi się druga sygnaturka, najbardziej wpada w mój bust :)
    Pobieram koloryzacje teksturki i stoki : )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. behind blue eyes.

    pobieram koloryzację i stocki na bloga Rockmenowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukasz wyjątkowych sesji do swoich prac? Zajrzyj na desirouss.blogspot.com :) Dopiero zaczynam ale obiecuję codziennie dodawać po kilka sesji!

    OdpowiedzUsuń