21 maja 2015

You're not alone

Hej!
Nie wiem jak u was, ale maj to dla mnie bardzo pracowity miesiąc. Szkoła to prawie urwanie głowy. Mam do napisania jeszcze parę sprawdzianów i gdzie na to wszystko znaleźć teraz czas. Mam nadzieję, że ze wszystkim się wyrobię. Trzeba chociaż raz myśleć optymistycznie. Dołująca też jest pogoda za oknem. Zdążyłam się już przeziębić. Dzisiaj kiedy przyszłam ze szkoły miała gorączkę, nieprzyjemne uczucie, a do tego jeszcze ten katar :P Dodatkowo mój internet wariuje, raz jest a raz nie. I tak co chwilę. To może doprowadzić do szewskiej pasji. 
Cieszę się, że zdążyłam z postem tak jak chciałam. Jestem z niego bardzo zadowolona, a najbardziej to chyba z szablonów. Długo się napracowałam nad nimi :) Ale mam małe problemy z czcionkami. Nie załadują się od razu z css'a tylko muszę gmerać w HTML'u by je jakoś ustawić. To trochę kłopotliwe. Z sygnaturkami trochę eksperymentowałam, i to właśnie ich opinie jestem najbardziej ciekawa. W ogóle tak jakoś notka zdominowana przez Holland Roden. Tak wyszło :)
pobierz                                           pobierz

Jeśli blog, prace się podobają zapraszam do głosowania
SONDA
Do usłyszenia!
Pozdrawiam! 

13 komentarzy:

  1. U mnie też pogoda jest do bani, w dodatku brak weny do tworzenia normalnie masakra :/
    prace są świetne właśnie najbardziej podobają mi się twoje szablony :) są świetne :)
    pobieram stoki i koloryzacje
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne szablony :D szczególnie drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. behind blue eyes.
    Pobrałam koloryzacje i stocki :) oraz pliki psd
    Szablony są świetne, a moje serce skradł ten z Tomem :)
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sygnaturka jest śliczna!
    Zapraszam do mnie http://naaailee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam się do niczego przyczepić bo wszystko jest boskie.

    Zapraszam : http://graphicnina-grafika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nową notkę:)
    http://naaailee.blogspot.com/2015/06/03-one-last-time.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne szablony, koloryzacje, sygnatury - WSZYSTKO! <3 Nie da się oczu oderwać od tych cudnych prac!
    Doskonale wiem o czym mówisz, z tym brakiem czasu:< Sama ledwo się wyrabiam:< Ale na szczęście już wychodzę na prostą:D mam nadzieję, że Ty również i że wkrótce coś nowego tutaj dodasz <3
    Pozdrawiam serdecznie! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. behind blue eyes.
    pobieram koloryzację i stocki

    OdpowiedzUsuń