8 maja 2015

47 Seconds

Matt Pokora - Get Down On It
Wreszcie jestem! Szczerze powiedziawszy trochę przeciągałam ten powrót, ale cóż, moja natura lenia dała o sobie znać. Laptop wrócił do mnie około trzech tygodni temu i w sumie nie wyglądał źle. Na szczęście ważniejsze pliki zostały zapisane i mogłam je z powrotem przegrać na komputer. Teraz chodzi jak nowy i mam nadzieję nie doprowadzić go do takiego stanu jaku był z przed naprawy. Jak widzicie nareszcie zmienił się szablon główny. Dzięki Bogu, bo męczyłam się z nim od marca. Kurczę, napracowałam się przy nim, ale jestem z siebie dumna :) Najbardziej się cieszę z tego efektu stron, który znalazłam na blogu Tyler. Nie miałam żadnego pomysłu, a tu "bum!" i jest. Ostatnio byłam w domu strachów ( jeżeli ktoś jest z Krakowa to na pewno skojarzy ten dom z ul. Floriańskiej) i naprawdę robi wrażenie. Wszystko jest tam takie realistyczne, są żywi ludzie, którzy straszą i człowiek się sam nakręca przed wejście... Tam nie da się nudzić :3 
Dzisiejszy post nie jest zły. Jestem z niego nawet zadowolona. Jest nowy szablon, uruchomiłam (w ok. 50%) galerię, zrobiłam trochę prac i dodałam także dodatki. Chyba jest dobrze :) Teraz jak czytam moje wypociny to doszłam do wniosku, że notka jest bardzo chaotyczna. Przepraszam, ale mam dziś bardzo dobry humor i jest już 23.11 kiedy to piszę. No dobrze, nieważne. Czekam na wasze komentarze i opinię. A notka pojawi się jeszcze w tym miesiącu ^^
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Z tej notki zdecydowanie najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek. Drugi może trochę za mocno przygaszony... Wpadłam z ciekawości do galerii i muszę powiedzieć, że jej szablon jest równie nieziemski co nowy glówny. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeeeeeeju. Jaki ten pierwszy nagłówek jest przepięknie delikatny. Zrób z nim szablon, aż się o to prosi! Druga praca troszkę za ciemna jak dla mnie, ale wciąż ma w sobie to coś. Sygnaturka ma w sobie pewną dozę tajemniczości, co wychodzi na plus dla tej pracy :)
    Co do nowego głównego, to dobrałaś świetnie kolorystykę i kody, nagłówek także mi się podoba :) Chętnie zmieniłabym też swojego lapka na coś nowego, najlepiej jakiegoś "gejmerskiego", ale to musi poczekać. Jak na razie służy mi jakieś 5 lat i czas najwyższy, za każdym razem wyłączając go zastanawiam się, czy się włączy :D Dlatego wszystkie prace od razu wgrywam na dropboxa albo Google Drive, tak dla pewności :D
    Pobieram stocki i drugą koloryzację! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne nagłówki, ten pierwszy jest boski taki delikatny i kobiecy :)
    pobieram stoki i ciesze się, że wróciłaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. behind blue eyes
    Love me like you do - koloryzacje, stocki
    Flowers for Your Grave - koloryzacje, plik psd
    47 Seconds - stocki, koloryzacje
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  5. behind blue eyes.
    Pobieram sygnaturę , koloryzację i Stocki

    OdpowiedzUsuń