14 lutego 2015

Love me like you do

Witajcie kochani!
Dzisiaj Walentynki, więc i post się dzisiaj pojawia ;) Chciałbym życzyć Wam wszystkiego dobrego. 
Wczoraj zaczęły mi się ferie, bardzo się z tego cieszę. W końcu będę mogła dłużej pospać i pójść do kina na te wszystkie filmy jakie teraz grają. Ostatnie dwa tygodnie były koszmarem. Rozchorowałam się i musiałam siedzieć cały tydzień w domu :P Poza tym namnożyły mi się też różnorakie wizyty u lekarzy i badania. Chodzenie do tych wszystkich miejsc naprawdę męczy. I jeszcze te skierowania do tych lekarzy to jakiś dramat! 
Ta notka nie jest jakoś bardzo obfita w prace, ale i tak jestem mega zadowolona.Można powiedzieć, że większa część tego posta jest inspirowana piosenką Ellie Goulding - Love me like you do. Bardzo mi się podoba ta nuta, wpada w ucho :) Tak, więc przygotowałam 4 ikonki, które po protu są, 2 sygnaturki i jeden nagłówek z bohaterami filmu 50 twarzy Greya, do tego szablon, 3 koloryzacje i paczka stocków. Mam też w planach zmienić szablon główny :)
Bardzo dziękuję za pozytywny odzew i komentarze pod poprzednią notką.
Jestem bardzo rada ^^
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Wiesz, że mi też ciągle chodzi po głowie ta piosenka ;D jest świetna
    z filmów polecam Jupiter: intronizacja, najlepiej w 3D bo film jest booski ♥
    Co prac wszystkie świetne, zakochałam się w nagłówku :)
    pobieram stoki i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Grey przyciąga, świetny dobór aktora do tej roli. Stocki bardzo kuszące kocham kulturę i historię. A podróżowanie i zwiedzanie to moja pasja, więc pewnie się na nie kiedyś skuszę.
    Mały upominek specjalnie dla Ciebie: http://oi57.tinypic.com/2eklkiw.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Jamie Dornan w tej notce króluje :) Prace bardzo fajne. Najbardziej podoba mi się druga sygnatura i drugi szablon. Współczuje z powodu choroby. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Korzystaj z ferii <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post i fajny blog z grafika zapraszam na mój blog z grafika : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń