1 marca 2015

Flowers for Your Grave

Witajcie kochani!
Dzisiaj ferie właśnie mi się skończyły, a jutro trzeba iść do szkoły. To jest jak obudzenie się z dobrego snu, coś nieprzyjemnego. Ostatnie cztery dni były o dziwo bardzo pracowite. Miałam mały remont w pokoju, czyli przemalowywanie ścian. W sumie to doszłam do wniosku, by nigdy nie wybierać farb w takich marketach jak Castorama czy Leroy Merlin. Kupiłam zupełnie inną farbę niż chciałam mieć. Zamiast burgundu w opakowaniu było coś zbliżonego do neonowego różu.
Dzisiejsza notka wygląda jak pranie dopiero co wyciągnięte z pralki. Powrzucałam kilka prac byle by tylko było :P Przygotowałam 3 sygnaturki, 2 szablony, 2 koloryzacje i 1 plik PSD. W sumie to jestem bardzo zadowolona z drugiego szablonu. Może CSS nie robi WOW, ale myślę, że wygląda dobrze. Czekam na wasze komentarze.
pobierz                                                                pobierz
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Jakie śliczne prace *-* Pierwsza i trzecia sygnatura najbardziej mi się podobają <3
    Drugi szablon skradł moje serce :D
    Pozdrawiam, Dreidre !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace :) Najbardziej podoba mi się pierwsza sygnatura oraz drugi szablon.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ruby Cudowne sygnaturki ^^ a szablony biją mnie na głowę :D Bardzo ładne pracę i dodatki , a ja biorę plik PSD, bo przyda się nauczyć czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, mam nadzieję, że się dobrze spisze :)

      Usuń
  4. znakomity blog i fajna aidia na taki blog

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatycznie tu u Ciebie, świetny i mroczny nagłówek. Bardzo mi się podoba:) Uwielbiam głos Ellie dlatego pierwszy banner bardzo mi się spodobał, jest taki w stylu "50 twarzy Greya" :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń