24 stycznia 2015

Good evening everyone

Witam.
Tak bardzo się cieszę, że mogę w końcu dodać tego posta. 
Nie wiem co mam napisać. Czuję się trochę tak, jakbym dopiero zaczynała i dodawała swoją pierwszą notkę. Frustrujące uczucie. Jestem bardzo zadowolona z tej notki. Przygotowałam 5 sygnaturek, 3 nagłówki, 4 koloryzacje,  3 paczki stocków, 1 paczkę tekstur oraz tutorial. Chciałam by pojawiło się też kilka szablonów, ale nadal mam małe kłopoty z CSS'em, więc dodam je w następnym poście. Obawiam się najbardziej waszej opinii w związku z teksturami. To nadal jest dla mnie trudny orzech do zgryzienia. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy umieścili banner na swoich stronkach. Z niecierpliwością czekam na wasze komentarze.

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Oj, nie stresuj się, wyszło bardzo dobrze! :)
    Z tych wszystkich (bardzo mnogich) cudów najbardziej spodobały mi się nagłówki. Są naprawdę czarujące - kolory + dodanie postaci posągów są intrygujące w pierwszej pracy, druga zachwyciła mnie delikatnością i subtelnością, koloryzacja idealnie pasuje do klimatu i nadaje niepowtarzalny wyraz pracy. Trzeci, choć troszkę pusty, kupił mnie tekstem FATM-u ♥♥♥
    Mam wrażenie, że na sygnaturkach panuje lekki chaos, jednak wciąż pozostają interesujące. ;) Druga oraz czwarta koloryzacja są niesamowite - druga charakterna, czwarta stonowana i skromna. Tekstury chyba przetopazowałaś. Tak przynajmniej wyglądają na podglądzie :c Za to połączenie róż i zegarów wygląda ciekawie. Kolory także są fajne. ;) Pobieram pierwszą paczkę stocków!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace :) zakochana jestem w nagłówkach :)
    pobieram dwie koloryzacje i te paczki stoków :) no i zapreaszam 27 do siebie na 1 urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Jestem pod wrażeniem sygnatur pierwszej i ostatniej. Są boskie <3 Świetna kompozycja i kolory. Nagłówki również bardzo ładne. Najlepszy jest pierwszy - po prostu idealny <3 Tekstury wglądają całkiem nieźle!
    Trzymaj się ciepło!
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Chciałam ci napisac że Twoje prace wymiatają ♥ Są idealne zarówno jeśli chodzi o kolory, dobór elementów i ogólne wykonanie - cudeńka. 3 nagłówek to mój faworyt. Texturki wyglądają bardzo zachęcająco. Pobieram stocki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ruby. Pobieram paczkę stocków i modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ruby
    Good evening everyone - koloryzacje, stocki, tekstury, instrukcje

    Świetne nagłówki ;) Najbardzie podoba mi się ten na który zrobiłaś instrukcję.
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ruby.
    Pobrałam dwie pierwsze paczki :)
    A z prac baaardzo podoba mi się ostatnia sygnatura i pierwszy nagłówek :)
    Pozdrawiam!

    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze, muszę stwierdzić że szablon masz wyśmienity, tajemniczy i świetnie skomponowany. A dodatków masz tyle, że nie wiadomo co pobrać podoba mi się ta akcja nałożona na podglądach do zdjęć.

    http://www.reinwencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń