5 września 2015

How long....


Witam was po wakacjach. Mam nadzieję, że wszyscy spędziliście je w miły sposób. 
Nie będę się rozpisywać, ponieważ zwyczajnie nie mam dziś na to weny. Rok szkolny się zaczął, wiec co tu dużo mówić. Czas wziąć się za siebie, bo przecież jestem już w ostatniej klasie gimnazjum. Dzięki Bogu, że to już ostatnia klasa :)

Dzisiejszy post to taki zapychacz, żeby nie było, iż nic nie robię. Na dziś przygotowałam 3 sygnaturki, 1 banner (nieszczęsny) oraz 4 koloryzacje. Sygnatury to chyba moją ulubiona forma pracy. Nie wiem czemu, ale ostatnio robię ich naprawdę dużo, o czym przekonacie się w następnej notce. Mam nadzieję, że post się spodobał.
Do usłyszenia!

1 komentarz:

  1. Świetne prace! Najbardziej podoba mi się chyba trzecia sygnaturka, jest taka ciemna, ale mimo to przypadła mi do gustu ;)

    +pobieram kilka stocków z niektórych notek ;)
    hasło: behind blue eyes
    ~są głównie do mojego użytku, ale jako ze jestem szabloniarką na blogu, poinformuję żeby dodać credit, or something ;)

    OdpowiedzUsuń